Handelsbetingelser & Persondatapolitik

Handelsbetingelser og persondatapolitik på Kløverbakken.dk:

I forbindelse med dit køb registreres almindelige oplysninger, som er nødvendige for fremsendelse eller leverer af din bestilling. Kløverbakken.dk benytter ikke dine oplysninger til andre formål, og videregiver ikke dine oplysninger til anden tredjepart end speditøren.

 

Betaling:

Alle priser som er opgivet på Kløverbakken.dk er inklusive moms og afgifter.

Betaling kan ske på følgende måder:

MOBILEPAY - VISA KORT - MASTERCARD - AMERICAN EXPRESS - MAESTRO - SHOP PAY - APPLE PAY & GOOGLE PAY.

 

Forsendelse og levering:

Kløverbakken leverer på nuværende tidpunkt kun i Danmark.

Levering  af nonfoodvarer og fødevarer, som ikke kræver køl / frys, vil ske med GLS, DAO eller Bring efter kundens ønske.

Der kan vælges levering til nærmeste GLS-/DAO-/Bring-pakkeshop eller til hjemmelevering.

Nonfoodvarer og fødevarer, som ikke kræver køl / frys, afsendes normalt indenfor 1 hverdag efter ordremodtagelsen.

Levering af fødevarer som kræver køl / frys, foregår kun på varetur, som tilbydes til følgende postnumre: 4100, 4143, 4160, 4171, 4173, 4180, 4200, 4250, 4261, 4262, 4684, 4690, 4700 & 4736.

Som udgangspunkt vil levering på varetur foregå på tirsdage eller torsdage i tidsrummet 18:00 - 21:00.

Alle varer kan afhentes uden beregning i Kløverbakkens Gårdbutik på; Skelbyvej 32, 4160 Herlufmagle, hvor der er åbent alle hverdage: 10:00 - 17:30 & Lørdage: 10:00 - 16:00. Søndag: Lukket

 

Fortrydelsesret:

Du har 14 dages fortrydelsesret på nonfoodvarer fra varen er leveret. Fortryder du købet, skal du for egen regning sende varen tilbage til Kløverbakken Gårdbutik, Skelbyvej 32, 4160 Herlufmagle.

I pakken skal ligge en seddel indeholdende; dit navn som køber, telefonnummer, e-mail og ordrenummer, såfremt du ikke forud for returnering har kontaktet os via mail.

Hvis varen havde fejl ved modtagelse, notér da dette på returformularen.

Returpakker skal sendes med omdeling, eller alternativt til pakkeshop: Kløverbakken Gårdbutik, Skelbyvej 32, 4160 Herlufmagle. Sendes pakken til anden pakkeshop vil pakken ikke blive afhentet og komme retur til afsender.

Returnering skal ske senest den 14. dag efter modtagelsen, og ved returnering skal modtagers E-mail: gaardbutik@outlook.com og telefonnr.: 22594465 oplyses til speditøren.

Ved returnering af en vare, skal den være i samme stand, som da du modtog den. Emballerede varer skal være uåbnet i original emballage, og plomberinger må ikke være brudt.

Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge tilbage, så snart vi har modtaget varen og haft mulighed for at tjekke varens stand. 

 

Persondatapolitik hos Kløverbakken.dk:

Oplysninger vi indsamler:

Hvis du ønsker at købe og modtage et produkt fra os, har vi brug for at indsamle visse persondata for at kunne gennemføre ordren og for at kunne tilbyde levering.

Vi kan indhente oplysninger som f.eks. navn, e-mailadresse, postadresse, leveringsadresse (hvis den varierer fra postadresse), telefonnummer og betalingsoplysninger.

Kløverbakken.dk indsamler og behandler dine persondata, når du foretager dig følgende:

Gennemfører et køb af vores produkter

Sender os spørgsmål, reklamationer eller feedback

 

Den dataansvarlige:

Den dataansvarlige for indsamling, behandling og anvendelse af dine personoplysninger på www.kløverbakken.dk er Kløverbakken Gårdbutik, Skelbyvej 32, 4160 Herlufmagle - CVR: 38372041, som ejer kløverbakken.dk 

 

Behandlingsgrundlag og formål:

Dine almindelige kontaktoplysninger som navn, adresse, telefonnummer og e-mail indhenter vi for at kunne levere den vare, som du har købt hos os.

Når du betaler for dit produkt, indsamles dine betalingsoplysninger gennem vores betalingsløsning.

De oplysninger, der indsamles i forbindelse med betalingstransaktionen, anvendes og gemmes kun til betalingsafvikling og opfyldelse af den indgåede aftale.

Hvis du ikke ønsker at opgive de persondata, som er påkrævet for at gennemføre et køb af et produkt, vil du desværre ikke have mulighed for at købe produkter gennem vores hjemmeside.

Dine oplysninger vil blive slettet 5 år efter, at du har modtaget din vare, i henhold til: Bogføringsloven.

 

Andre modtagere af personoplysninger:

Vi videregiver ikke dine persondata til anden tredjepart end speditøren, som benytter disse oplysninger i forbindelse med levering af din vare.

Hvis du har bestilt levering, vil oplysninger som dit navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse derfor blive udleveret til vores fragtfirma, pt. GLS, DAO eller Bring, med henblik på levering af dit køb.

De indsamlede oplysninger vil blive opbevaret i vores webudbyders datacenter, indtil oplysningerne kan bortskaffes.

 

Dine rettigheder - i forhold til din indsamlede persondata:

Som den registrerede har du en række rettigheder, som vi oplyse dig om. Du har ret til at anmode os om følgende:

At få adgang til og få rettet/ændret dine persondata

At få slettet persondata

Du har derudover ret til at protestere over behandlingen af dine personlige data, og du har ret til at indgive klage til en databeskyttelsesmyndighed.

 

Ønsker du ikke længere, at vi skal behandle dine personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du også sende os en anmodning herom til vores e-mailadresse: gaardbutik@outlook.com

 

Reklamationsbehandling:

Er varen forsinket eller har varen en fejl, kan du klage via e-mail til gaardbutik@outlook.com eller via telefon på 22594465 på hverdage i tidsrummet 10:00 - 17:30.

Klager over fejl ved varen skal ske indenfor rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. Du kan klage skriftligt eller mundtligt. Èt år efter modtagelsen af varen ophører retten til at klage i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.

Hvis varen har skader, som kan være forårsaget under transporten, er det vigtigt, at du henvender dig om dette kort efter modtagelsen. Gennemgå derfor altid dine varer samme dag som du modtager dem.

Når vi modtager en klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt. Vi vil tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes, eller om der eventuelt kan tilbydes et prisnedslag. Skal defekte varer tilbagesendes til kløverbakken.dk, sker dette uden omkostninger for kunden.

Hvis varen, eller en del af varen, vurderes at være defekt eller beskadiget, vil vi som oftest sende en ny vare eller et nyt eksemplar af den beskadigede del. Skal den beskadigede vare/del ikke retur vil vi anmode kunden om bortskaffelse af denne vare/del.

 

Klagemuligheder:

Såfremt vi ikke kan nå til enighed om erstatning af en defekt eller beskadiget vare - har du som kunde mulighed for at indgive en klage over en vare købt hos os til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.  

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail: gaardbutik@outlook.com

 

Vilkår for samhandel, B2B:

Kløverbakken Gårdbutik kan og vil til enhver tid kræve en rimelig godtgørelse for manglende samarbejdsvilje og syltning af sager i forbindelse med opsigelse eller ændring af kontrakter, abonnementer og lignende.

Indsigelser mod erstatningskravet skal ske inden betalingsdatoen, som vil være 8 dage fra fakturadato.

 

Kløverbakken.dk

Ejet og drevet af: Kløverbakken Gårdbutik

Skelbyvej 32, 4160 Herlufmagle

Telefon: +45 22594465 (hverdage: 10:00 - 17:30 & lørdag: 10:00 - 16:00)

E-mail: gaardbutik@outlook.com

CVR: 38372041